Handelsbetingelser

Betaling
Karrusella modtager betaling med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, JCB, ved bankoverførsel og MobilePay. Der pålægges intet gebyr ved betaling.

Betalingen for din ordre vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK  og er inklusiv dansk moms.

Er du kunde uden for EU, fratrækkes dansk moms din ordre.

Karrusella bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Disse vil heller ikke blive videregivet til 3. part.

Levering
Karrusella leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 15.00. Hvis dette i særtilfælde ikke er muligt, vil du få besked herom.

Det betyder, at du - såfremt posten leveres til tiden - vil modtage din pakke dagen efter - også om lørdagen.

Der afsendes pakker mandag-fredag.

Du kan følge din pakke på Post Danmarks hjemmeside med det track and trace nummer du vil modtage i en mail ved afsendelsen af varen.

Alle vores pakker sender vi afsted i genbrugskasser for at skåne miljøet.

Fortrydelsesret
Hos Karrusella giver vi 1 års bytte- og returret. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@karrusella.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

EAN køb
Du kan godt handle med EAN nummer på karrusella.dk.

Ved betalingsmodulet krydser du af ved EAN, indtaster de nødvendige numre, oplysninger m.v. og varen vil blive afsendt hvortil du ønsker det, og fakturaen elektronisk via EAN systemet.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Kvittering for købet skal kunne fremvises ved reklamationer.

Refundering
Hvis der er aftalt refusion, returnes det aftalte beløb tilbage til det kort der blev brugt ved betaling. Såfremt der ikke blev betalt med kort, bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Karrusella
Jorcks Passage
Vimmelskaftet 42B
1162 København K

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Kan jeg være sikker på at varen er på lager
Da www.karrusella.dk er tilknyttet vores butik i København, tager vi forbehold for, at varen kan blive udsolgt i løbet af dagen. Vores hjemmeside bliver dog opdateret dagligt for at sikre at varer, som er midlertidigt udsolgt, bliver angivet således. 


Du vil naturligvis få besked så hurtigt som før en order afsendes, hvis een eller flere af dine købte vare skulle være udsolgt.

Klagemuligheder
Vi bestræber os altid på, at når du handler hos Karrusella, skal det være en god oplevelse og du skal som kunde være tilfreds.


Er du ikke tilfreds med en vare købt hos Karrusella, er du velkommen til at kontakte os telefonisk på +2988 7311 eller på mail info@karrusella.dk

Har du brug for at have andre indstanser indover din klagesag, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Læs mere på http://forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores-mailadresse: info@karrusella.dk



Hvilke rettigheder har jeg som forbruger:
Læs mere her om dine rettigheder som forbruger på forbrugersikkerhed.dk/